reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Agnes Klocoková

Agnes Klocoková

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som fanúšičkou školy života. Je to super škola, dvere sú stále otvorené. Má farbu akú chcete, učitelia sú rôzneho veku, stále sú tam. Je na nás, od koho sa chceme učiť. Vyberáme si čo sa chceme učiť, ak nechceme, tak sa neučíme. Môžeme tam dokonca aj učiť. Do školy života chodíme každý deň a niekedy ani nevieme, že tam sme. Veľmi rada by som sa podelila o svoje myšlienky, poznatky, ktoré mi táto škola každý deň ponúka, a ktoré mi pomáhajú získať pohodu v mojej mysli a duši. Angličania to nazývajú „Share Training“ – zdieľanie, ktoré môže pomôcť druhým, ale hlavne osobe, ktorá svoje vedomosti, myšlienky zdieľa. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Pestujeme si svoju burinu?

Agnes Klocoková

Pestujeme si svoju burinu?

Alebo bodliak v hlave Je krásny deň. Slniečko svieti, na svojej pokožke cítim ako ma tepé lúče hladia a volajú ma von. Von do záhrady, kde je čerstvý trávnik a krásne farebné voňavé kvety.

  • 9. feb 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 328x
  • 0
Vďačnosť = pohladenie duše

Agnes Klocoková

Vďačnosť = pohladenie duše

Ako začať nový deň? Ako sa tešiť na každý deň ? Našla som výborný návod: „Zobudiť sa a byť vďačný.

  • 11. nov 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 611x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu